Lukijoiden arvostusta osa 1!

Hei lukijoilleni jälleen kerran, ajattelin nyt, kun olen saanut niin paljon postia lukijoiltani ja muutenkin blogini on lähtenyt suurenmoiseen nousuun, että tekisin arvostuspostauksen vain teitä ihania ihailijoitani varten. ☺

Ensin hieman sähköposteja:
"hei sirkku! olet todella hyvä bloggaaja ja olen kokeillut yhtä reseptiäsi ja se oli mahtava kokeilen jatkossakin lisää=)"
"Huomasin sähkö posti osoitteesi ja blogi on tosi hyvä!!"
"Jouko vaikuttaa mahtavalta mieheltä,toivottavasti perheeessä kaikki menee ihanasti,kesää kohti mennään".

Tässä vain pintaraapaisu useista ihanista viesteistä mitä olen Gmail-inboxiini saanut, laittakaa toki lisää, luen ja vastaan jokaiseen! Olen saanut useita kysymyksiäkin, kuten "Miten ehdit luoda ravintolatasoisia annoksia kaikkien askareittesi ohella?". Sirkku on tunnetusti sähköjänis ja aina valmiina haasteeseen, täytyyhän miestä hemmotella ja lapsille laittaa makoisaa ruokaa! Kyllä perheen hymyt on sen kaiken arvoista. 

Sitten hieman etanapostia:


Kiitos Susannalle ja Anna-Marialle ihanista kirjeistä, kehuista ja rusinarasiasta. Kyllä sai Joukon, lasten ja minun suut kääntymään hymyyn päin, olette ihania! Ryövärikin sanoi terveiset Anna-Marialle. :) Kiitos jälleen, minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostiini suvituulimattila@gmail.com. Ensi kertaan, tsau! 

Kommentit

  1. jee olin just kipee ja äiti sano että nyt laitoit posti tänne=) kiitos sirkku <3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi, lähettämäsi rusinat olivat todella herkullisia ja Ryövärikin sanoi sinulle terveisiä, kun niin hienon kuvan hänestä piirsit. :) Sano myös äidillesi terveisiä!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niin olikin, aivan mahtavia. Ihanan lahjakas tyttönenkin. <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hulluja ja tyttömäisiä uutisia...!

Mitä on tulossa? 6 seuraavaa postausaihetta!

Lehtien tulvaa!