My Night - Joukon ja Sirkun matka tähtiin

Hei kaikille ihanille lukijoilleni, teen tällaisen hauskan ja humoristisen My night -tyylisen postauksen, jossa tarkoituksena on kirjoittaa yöelämän kulusta, ei niinkään päiväsajasta, kuten edeltäjässään My dayssa. Kun tätä ehdotettiin sähköpostiini ihanien lukijoideni toimesta, kiinnostuin heti ideasta, koska olemme Joukon kanssa kunnon yöeläimiä, viekkaita pöllöjä, kun valvomme niin pitkään arkenakin. Syynä on lapset; ainoa kunnollinen aika, jolloin voimme viettää kahdenkeskistä aikaa, on juurikin yö.

Jouko ja minä katselimme tuossa yhdeksän aikaan elokuvaa, kun lapset olivat saatu nukkumaan. Illan jännittävänä ja koskettavana elokuvana toimi The Fault in Our Stars eli Tähtiin kirjoitettu virhe, jonka aikana Jouko itki kuin hyeena. Minultakin irtosi muutama kyynel, mutta huomasin, että elokuva oli selvästi tarkoitettu teini-ikäisille. Ei siis täysi fiasko, mutta samaistuminen jäi puuttumaan tämän elokuvan osalta - en minä ainakaan ole mikään syöppi. Söimme elokuvan lomassa hapankerma-sipuliseokseen dipattuja inkivääriperunalastuja. Lastut olivat oikein maittavia, joskin hieman liian rasvaisia dietti-Joukollemme. Jouko olisi ahminut kaiken, jos en olisi häntä kieltänyt. Meillä jo valmiiksi todella läheiset välit lämpenivät entisestään. Jouko suuntasi rakkaudenosoituksia minulle koko illan ajan, olen vieläkin suorastaan häkeltynyt saamastani huomiosta. Noin yhdentoista aikaan, kun elokuva oli loppunut, kaksoset heräsivät Joukon kolisteluun keittiössä. Minä sitten hieman suutahdin hänelle, kun herätti pienokaiset. Olin jo nukuttanut heitä niin kauan! Noh, minä sitten menin ja lauloin tuutulullaata vauvoille. Ihanat nyytit nukahtivat onneksi nopeasti, eikä suurempaa vahinkoa onneksi tapahtunut illanviettosuunnitelmille. Kun rauha oli jälleen maassa, päätimme siirtyä, minä ja Jouko, yöeläiminä, saunan puolelle. Heitimme oikein maittavat löylyt ja nautimme saunan jälkeen Jaffa-virvoitusjuomat. Kiitos vaan lähikauppiaallemme, jos satut lukemaan kyseistä tekstiä!

Kiitos kaikille lukijoille, nyt vaan otetaan rennosti ja katsotaan jännittävää trilleriä, josta tulee myöhemmin elokuva-arvostelu blogin puolelle. Toivottavasti herkkänahkainen, mutta, ah, niin ihana Joukomme ei pelästy pahanpäiväisesti elokuvan vuoksi ja menetä yöuniaan. Ihanaa, kun Joukolla on hieman lomaa. On niin maittavaa, kun on ihana perhe ja ihana elämä! Kiitos tästä kaikesta kuuluu vain itselleni. Seuraavaan kertaan. :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hulluja ja tyttömäisiä uutisia...!

Mitä on tulossa? 6 seuraavaa postausaihetta!

Lehtien tulvaa!