UUTUUS! Suvituulen kakkupalvelut

Heippa, nyt puhaltaa jälleen uudet Suvituulet! Uutuutena blogiini esittelen kakkupalvelut, joka ottaa vastaan tilauksia 5.4.2017 alkaen. Olen käynyt restonomikoulutuksen erinomaisin arvosanoin, ja minulla on yli 30 vuoden kiinnostus ja harjoittuneisuus kokkauksen, leivonnan ja elintarvikekäsittelyn alalla. Olen työskennellyt korkeasti arvostetussa ranskalais-suomalaisessa leipomossa ja viettänyt Italiassa vuoden työssäoppijana neljän tähden ristorantessa, josta sain myös erittäin kiitettävät palautteet. Italiassa ollessani kävin Bengio Vircciocen suklaan käsittelykurssin, jossa opin poikkeuksellisen tavan temperoida suklaata, tavat tehdä sitä alusta alkaen itse ja taitoni kamppailla sen monimuotoisen koostumuksen kanssa haravoitui. Suomessa olen käynyt jokaisen lähialueellani järjestettävän kakkuseminaarin ja -kurssin. Kakkutaide on kiinnostanut minua vuosien ajan, ja olen seurannut sosiaalista mediaa hyvin tiivisti.

Kakun hinta voi vaihdella 20-200 euroon. Ensisijaisesti tavallisen täytekakun hinta on 50 euroa ilman sokerimassakoristeluita, kaksikerroksisen hinta liikkuu 60-90 euron paikkeilla useimmiten. Täytteellä ei ole suoranaista vaikutusta kakun hintaan. Pieniä leivonnaisia ja muuta suuhunpantavaa voi saada alle 15 eurollakin, joten kannattaa aina laittaa minulle viestiä asiasta, niin voidaan sopia yhteisymmärryksessä jokin hyvä hinta. Nouto ja tuonti ovat mahdollisia, tuonnin hinta lasketaan bensakulutuksen + kuljetuksesta koituvan vaivan summana, joten se on mahdollista ympäri Suomea. Kannattaa ottaa siis rohkeasti yhteyttä!

Kakkujen tilaukset ja niihin liittyvät kysymykset tulevat parhaiten perille sähköpostiini: suvituulimattila@gmail.com, mutta myös kirjeitse voi laittaa. Kirjeet ovat hitaampia, joten sähköposti on varmempi yhteydenottoväline. Kiitos jälleen, ja hyvää kesän odotusta rakkaat lukijani & auringon! ☺❤

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hulluja ja tyttömäisiä uutisia...!

Mitä on tulossa? 6 seuraavaa postausaihetta!

Lehtien tulvaa!