Avioliiton vuoristorata

Kriisi avioliitossa
Hei taas rakkaat lukijat! Kirjoittelu on jäänyt vähemmälle lähiaikoina avioliittokriisini vuoksi. Kävimme eilen Joukon kanssa parisuhdeterapiassa ja huomasimme, että olemme kasvaneet täysin erilleen. Aiemmin olin löytänyt Joukon puhelimelta nuoren timmivartaloisen pimatsun alastonkuvia ja kauhukseni huomasin, että Jouko oli itsekin lähetellyt sellaisia takaisin. Viestittely oli irstaan suuntaista ja olivat suunnitellut tapaamista puolin ja toisin. Onneksi herra jäi rysän päältä kiinni ennen kuin ehti tapahtumaan mitään peruuttamatonta. Tuossa se nyt istuu ja leikkii Anni-Vilhelmiinan kanssa ja Matias on mummulassa. Minkä takia kaikki on niin haurasta? Tuntuu että kaikki hajoaa käsiin. Mitä olen tehnyt ansaitakseni tällaista kohtelua? Ymmärrän toki että Jouko on nuorempi kuin minä, mutta minulle tulee jopa tunne että teimme väärän valinnan kun päätimme perustaa perheen. Pitäisikö minun itsekin alkaa nostelemaan puntteja ja kuorruttamaan naamani maaleilla? En tiedä mitä lähiaikoina tulee käymään, mutta lapset jäävät minulle joka tapauksessa. Ero on siis ehkä ovella, varovaisin mielin toivon että Jouko pyytäisi anteeksi ja jatkaisimme täydellistä arkeamme. 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hulluja ja tyttömäisiä uutisia...!

Mitä on tulossa? 6 seuraavaa postausaihetta!

Lehtien tulvaa!