Suvituulen arjen tuulet puhaltavat jälleen!

Hei ihanat lukijani, olen suorastaan kahlannut teidän ihanissa kommenteissa sähköpostissani ja postilaatikossani. Olette maailman ihanimmat lukijat, ja tahdon jakaa teidän kanssa uuden reseptini, jonka julkaisen tulevina päivinä. Teistä monet ovat varmasti odottaneet julkean mulkeaa sekä tuhkeaa Halloween-postaustani, joten tässä se nyt olisi! Paljastan nyt maailman ihanimman yllätyksen teille: omistan teille uusimman Halloween-aiheisen runokappaleeni, jonka nimesin "Tuulahdus, uulahdus", joka menee näin: 

Tuulahdus pelkoa
Uulahdus rakkautta
Luurankojen luut rapistuu, ruostuu ja nahistuu
Miespoloinen nurkassa ahdistuu
"Ne sairauttaan kaihtaa", punaiset silmät omistava pöllö huutaa
Vielä kerran nainen luutaa, suorastaan ahdingossaan muutaa
Päät kääntyvät olkien yli ja niskat raksahtelevat
Et taida olla se oikea minulle, pikku pirulainen
Punakasvoinen poika itkee
Minä jään yksin, yksin, yksin, yksin
Itkuun parahdan 
Ja havahdan
Missä olen?
On pimeää, pimeää, pimeää...

Tässä olisi teille ihanille fanskuleilleni tällainen pikkuinen runo näin Halloweenin alla. Minulla on tulossa teemapostaus myös joulun ajoiksi, joten pitäkää ihanat silmänne auki silloin! Enää alle kaksi kuukautta kuitenkin tähän ihanaan festivaaliaikaan on! Sirkku loves the Christmash ones! Sirkku is here, is that clear? ;) Nyt kuitenkin joudun sanoa teille enklantilaisittain: paipai peipi, peipi goodbye! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hulluja ja tyttömäisiä uutisia...!

Mitä on tulossa? 6 seuraavaa postausaihetta!

Lehtien tulvaa!