Gentlemannin raikkaus ja nuoruuden kaipaus

Heippa taas jälleen rakkaat lukijani, Mattiloiden huushollissa on tapahtunut lähiaikoina kaikkea hyvin mielenkiintoista, mihin haluan rakkaat lukijani mukaan. Yön ritarimme Jouko tuttuun tapaan on keksinyt jälleen uuden hullutuksen: keski-iän kriisi. Nyt herralla on mielessä tatuointien hommaaminen ja uusi Harley Davidson on pihassa vaikka miehellä ei ole edes korttia! Huh huh, saisi kyllä minun puolestani lopettaa tuon naurettavan ja lapsellisen itsensä korostamisen ja tällaisen epäilyttävän käyttäytymisen kokonaan ja keskittyisi minuun ja lapsiin. Kas kun ei ole herralla mielessä muut naiset niin kuin tuossa vähän aikaa sitten! Pitää laittaa Jouko kyllä suurennuslasin alle ja erittäin tiiviiseen tarkkailuun.

Elämän tuulet ovat puhaltaneet elämääni uuden ystävän, miehen nimeltä Mika.Hänestä on tullut hyvin lyhyessä ajassa minulle oikein sydänystävä, ja sekös Mattilan prätkäjätkää suututtaa. Mika on siis oikea englantilaistyylinen gentlemantti, aito mies isolla M:llä, siis hurmurien hurmuri! Ei ihmekään, että pottunenä-Jouko ei pidä tällaisesta "lipevästä hulluttelijasta", niin kuin hän itse Mikaa kuvaili. Mika on suorastaan hullaantunut minuun, ja olen oikein imarreltu. Olen joutunut miettimään usein, pitäisiköhän minun jättää Jouko ja mennä Mikan kanssa naimisiin. Joukosta on tullut silmiini nähden oikea ärsykepesä; tylsä, ärsyttävä, valittava, isomahainen Jouko-sika. Röf nöf, sanon minä! Kun taas Mika on herrasmies, tyylikäs, komea, vahva, miehekäs, elegantti ja lista vaan jatkuu... Hän pyysi minut perjantaiksi vierailemaan luonaan suuresti arvostetussa hotellissa, enkä tiedä, pitäisikö minun antaa rakkaalle possulleni mahdollisuus vai haluanko lähteä mukaan uuteen seikkailuun miehekkään miehen kanssa. Jos vertailen Joukoa ja Mikaa, näen possun ja ultrakomean miehen. Mika on kuin prinssi, joka tulee pelastamaan prinsessansa hirviön kynsistä - sellaisena minä hänet näen. Olen siis todella kiinnostunut ja ehkä myös todella paljon ihastunut, mutta en tiedä miten minun pitäisi toimia tässä tilanteessa. Joukon kanssa seksielämä tökkii kuin pässi seinään, ja Mikan kanssa kaikki tuntuu vain onnistuvan niin luontevasti ja seksikkäästi. Välillämme on siis selvää kemiaa ja kitkaa seksuaalisesti ja rakkaudellisesti. Olen toivoton romantikko ja haluaisin olla tämä Mikan prinsessa loppuelämäni ajan ja lapsetkin jo puhuvat, että milloin saadaan uusi isä.

~ Kun elämän tuulet tuulee, täytyy pitää kiinni jostain, ettei kokonaan katoa taivaalle ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hulluja ja tyttömäisiä uutisia...!

Mitä on tulossa? 6 seuraavaa postausaihetta!

Lehtien tulvaa!