Pienten jalkojen töminää...

Rakkaat joutsenehet pienet
Olemme saattaneet maailmaan kauniit, terveet kaksoset, Tytön nimeksi tuli Sohvi-Tuuli Annikki Mattila ja pojan nimeksi annettiin Albert Jouko Daniel Mattila. :) Tytön nimessä on sama -Tuuli-osuus kuin minun omassanikin ja pojalla on Jouko sekä Albert eli mieheni ja hänen veljensä nimet. Rest in Piece, Albert, olet aina mielessämme! 

Nyt kun olen saanut kauniit neljä lastani kasaan ja raskauden jälkeinen masennus on hellittänyt, ajattelin jakaa blogini ihanille lukijoille vauvan ja lasten ruokaohjeita, kun niitä on ihan hirveästi pyydetty! Kiitos! 

Tyylini on rock-tyyli joten se näkyy myös ruoanlaitossani! Olen tosi räväkkä täti, ja laitan herkullisia, eksoottisia ja afrikkalaisia ruokia, kun olen niissä ihan mestari. :) Lapset kiittävät aina ja saavat hyvän lähtökohdan elämään lapseni nautitusta erinomaisesta ravinnosta! 

Puolikas kypsä banaani
Kourallinen puolukoita
2 makkarasiivua

Ohje: Laita ensin banaanit mikroon noin minuutiksi, että niistä tulisi mahdollisimman pehmeitä. Sitten leikkaa banaaneista samankokoisia siivuja ja laita siivut vesihauteeseen. Vesihauteeseen lisää myös suolaa ja sokeria oman maun mukaan ja jos lapsesi tykkää, laita ripaus mustapippuria. Mutta vain todella pieni määrä, koska meidän lapset eivät ainakaan tykkää tujusta mausta. Kaikki ainekset lopulta tehosekoittimeen ja wo laa! Koristele halutessasi lopuksi keksinmuruilla, itse pidän Ballerina-keksien mausta. Kiitos jälleen lukijat, olen palannut taas kirjoittelemaan! Olen herännyt taas eloon ja tulette näkemään paljon ihanuutta blogin puolella. ;) Uusia haasteita päin! Uusia reseptejä, My day -postauksia, kirja-arvosteluja ja Suomen historian pohdintaa on tulossa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hulluja ja tyttömäisiä uutisia...!

Mitä on tulossa? 6 seuraavaa postausaihetta!

Lehtien tulvaa!